menuordersearch
kiafarm.ir

آرشیو اخبار صفحه یک

مشاهده سبد خرید
تومان
aparatgooglefacebooktwiteryou
فروشگاه کیافارم 09129369840 جعفری
تیک انواع دانه های غلات در تغذیه طیور انواع دانه های غلات در تغذیه طیور دانه های غلات در تغذیه دام و طیور نقش بسیار مهمی دارند و برای تامین نیازهای غذایی آنها استفاده می‌شوند. در ادامه به برخی از انواع معمول دانه‌های غلات در تغذیه دام و طیور اشاره می‌کنیم. جو، گندم، ذرت، برنج، سویا و… از مهمترین دانه‌ های غلات در تغذیه دام و طیور است. از این غلات می‌توان در تغذیه اسب‌ها، گاوها، مرغ‌ها و بسیاری از دام‌ها و طیور استفاده کرد. مراقب باشید که در انتخاب و استفاده از دانه‌ های غلات در تغذیه دام و طیور، نیازهای حیوانات را در نظر بگیرید و به میزان مصرف و تنوع غذایی صحیح توجه کنید. همچنین، ممکن است برخی از دانه‌ های غلات برای برخی از حیوانات ممنوع باشد، بنابراین بهتر است با متخصصان تغذیه دام مشورت کنید. چهارشنبه چهارم بهمن ۰۲ تیک سوالات در مورد دستگاه پرکن طیور و پاسخ سوالات در مورد دستگاه پرکن طیور و پاسخ سوالات متداول در مورد دستگاه پرکن طیور و کاربرد آن برای انواع پرندگان ازمباحثی است که در این مقاله با آن مواجه می‌شوید. برای انتخاب بهترین دستگاه پرکن ابتدا باید با انواع آن و کارکرد هر یک آشناشوید و بر اساس نیاز خود دستگاه موردنظر را خریداری نمایید.
عملکرد دستگاه پرکن طیور به این صورت است که طیور بعد از کشتار در دستگاه قرار می‌گیرند و پرهای‌ آنها توسط سیستم‌های خاص در دستگاه جدا شده و از بدن‌ آنها جدا می‌شوند. این دستگاه معمولا دارای ابزارهای برش قدرتمندی است که به صورت خودکار پرها را جدا کرده و پردازش می‌کند.
استفاده از دستگاه کندن پر طیور می‌تواند فرآیند کندن پرها را سریع تر، بهداشتی‌تر و دقیق‌تر نسبت به روش‌های سنتی انجام دهد و در زمان صرفه جویی کند.
چهارشنبه چهارم بهمن ۰۲
تیک انواع روش‌های پرورش مرغ گوشتی صنعتی انواع روش‌های پرورش مرغ گوشتی صنعتی اگر می‌خواهید در مورد پرورش مرغ گوشتی صنعتی، هزینه پرورش مرغ گوشت، سود حاصل از پرورش مرغ گوشتی صنعتی و غیره اطلاعاتی را کسب کنید، لازم است در مورد مرغ‌های گوشتی شناخت خوبی داشته باشید.
بهتر است بدانید که در کنار احداث و راه‌اندازی یک واحد مرغداری گوشتی نیاز است به موارد دیگری نیز توجه کنید.
یکی از موضوعاتی که در مرغداری‌های صنعتی به مورد مهمی تبدیل شده است، نحوه نگهداری طیور گوشتی با توجه به هزینه‎های جانبی و قیمت خوراک طیور گوشتی است.
شاید با خود فکر کنید که نحوه نگهداری همان دادن آب و خوراک به طیور گوشتی است، در حالی که اینطور نیست و برای اینکه بتوانیم از مرغداری خود نهایت استفاده را ببریم لازم است تا در مورد شرایط نگهداری و زندگی مرغ‌ها در مرغداری موضوعاتی را مورد توجه قرار دهیم.
موضوعاتی که در مرغداری می‌تواند مورد بررسی قرار بگیرد، شرایط محیطی و نحوه نگهداری آنان است.
در مورد شرایط نگهداری مرغ‌ها در مرغداری می‌توان از رطوبت، نور، گرما و حتی مکان‌هایی آبخوری و دانخوری اشاره کرد.
برای پرورش مرغ‌های گوشتی دو روش وجود دارد که هر کدام از این روش‌ها دارای شرایط خاصی هستند که با توجه به شرایطی که دارند می‌توانند مورد بررسی قرار گرفته و انتخاب شوند.
چهارشنبه چهارم بهمن ۰۲
تیک ادویه های پرخاصیتی که درمان هر دردی هستند ادویه های پرخاصیتی که درمان هر دردی هستند ادویه ها با رایحه و رنگ های متنوع و خواص دارویی مختلف خود، بهترین چاشنی برای خوش طعم و خوش بو کردن غذا هستند. تنها هدف از مصرف ادویه طعم دار کردن غذا نیست بلکه ادویه ها موجب کاهش مصرف نمک هنگام طبخ می‌شوند. شما با اضافه کردن بهترین ادویه ها به غذای خود می‌توانید علاوه بر خوش طعم کردن غذا از فواید آنها برای سلامتی خود استفاده کنید. در این بخش شما را با ادویه هایی که روزانه به غذای خود می‌افزاییم و فواید آنها آشنا خواهیم نمود. دوشنبه بیست و هشتم خرداد ۹۷
جستجو