menuordersearch
kiafarm.ir

رطوبت ساز پروانه ای 20000

مشاهده سبد خرید
تومان
aparatgooglefacebooktwiteryou
فروشگاه کیافارم 09129369840 جعفری
رطوبت ساز پروانه ای 20000
مدل کالا
رطوبت ساز پروانه ای 20000
رطوبت ساز پروانه ای 5
رطوبت ساز پروانه ای 6
رطوبت ساز پروانه ای 7
تصاویر بیشتر
رطوبت ساز پروانه ای 20000
(0)
(0)
رطوبت ساز پروانه ای 20000
وضعیت کالا : موجود
تعداد
+
_
عدد
قیمت کالا
18,000,000 تومان
رطوبت ساز پروانه ای 20000

رطوبت ساز پروانه ای 20000

رطوبت ساز و مه پاش مدل 20.000 جهت تامین رطوبت یک فضای 200 الی 280 متر مکعبی کاربرد دارد. این محصول دارای موتوری با قدرت یک و نیم اسب بخار است.

مهم ترین ویژگی های رطوبت ساز پروانه ای مدل 20.000 :

  • مناسب برای سالن پرورش قارچ، گلخانه و کلیه مکان های نیازمند رطوبت
  • قابل استفاده برای کاهش گرد و خاک و خنک سازی محیط 
  • قابل اتصال به سنسورهای رطوبتی و تایمر و تابلو برق 
  • دارای پمپ و شناور و قابل اتصال به آب شهری 
  • بدنه و پروانه های مقاوم در برابر رطوبت 
  • دارای فشار شکن و شیر کنترل دبی رطوبت

رطوبت ساز پروانه ایمدل ۲۰۰۰۰ توانایی تامین رطوبت سالن های مختلف تولیدی اعم از گلخانه ها، سالن های پرورش قارچ، کارخانه های توتون و تنباکو، کارخانه های نساجی و … را دارد. در ساخت این مه ساز پروانه ای از پمپ آب الکتروژن، موتور قدرتمند 2 اسب بخار، بدنه مقاوم در برابر زنگ زدگی، فشارشکن، شیر کنترل، پروانه های آلومینیومی و … استفاده شده است.

شاسی فولادی و بدنه گالوانیزه با پوشش رنگ کوره ای از ویژگی های خاص این دستگاه است که آن را نسبت به سایر دستگاه های مهساز داخلی مقاوم تر و مستحکم تر کرده است. قدرت رطوبت دهی این محصول 95 لیتر بر ساعت و قدرت هوادهی آن 3900 متر مکعب بر ساعت است.

 

توضیحات تکمیلی

مشخصات فنی کامل رطوبت ساز پروانه ای مدل 20.000

 

موتور

تکفاز – سه فاز (بنا به سفارش خریدار)

قدرت موتور

2 اسب بخار

شاسی موتور

پروفیل با پوشش رنگ کامل

جنس بدنه

گالوانیزه دارای رنگ پوششی استاتیک (ضدخش و ضد رطوبت)

جوشکاری بدنه

 با سیم جوش برنجی (بدون درز)

پمپ آب

الکتروژن

پروانه رطوبت ساز

آلومینیومی

دور پروانه

حدودا 3000 دور در دقیقه

سیستم کار

مکانیکی

دبی رطوبت

حدودا 95 لیتر در ساعت

قدرت هوادهی

حدودا 3900 مترمکعب

فضای قابل پوشش

 حدودا 200 الی 280 متر مکعب

دارای

خروجی آب قابل تنظیم

دارای

فشارشکن

دارای

شناور (فلوتر)

دارای

توری محافظ و ورودی هوای تازه

جنس توری

گالوانیزه با پوشش رنگ استاتیک

قابلیت اتصال به

آب شهری، تابلو برق، سنسورهای رطوبت و تایمرهای هوشمند و عقربه ای

امکان سم پاشی و استفاده از مواد ضد عفونی کننده

دارد

بالانس شده با

دستگاه های هوشمند و دیجیتالی

گارانتی

1 سال

خدمات پس از فروش

10 سال

بررسی کلی رطوبت ساز مدل M20000

رطوبت ساز پروانه ای بیست هزار توانایی تولید مه خنک با قدرت پاشش بالا را دارد که یک فضای حدودی 200 الی 300 مترمکعبی را ساپورت می‌کند، امکان تامین رطوبت برای محیط های بالاتر نیز وجود دارد، اما کیفیت رطوبت تولید شده ممکن است کاهش پیدا کند.

این دستگاه توانایی کار با برق تکفاز و سه فاز را دارد که بنا به سفارش خریدار و بسته به نوع برق محیط وی، امکان ساخت به صورت تکفاز یا سه فاز وجود دارد. با توجه به اینکه موتور آلات نصب شده بر روی این مه پاش دارای برچسب انرژی A هستند، بنابراین مصرف برق بسیار پایین تری نسبت به سایر رطوبت سازهای پروانه ای موجود در بازار خواهد داشت

با توجه به این که بیشترین استفاده از رطوبت سازهای پروانه ای در مرغداری ها و سالن های پرورش قارچ و طیور است، مه ساز مدل ۲۰۰۰۰ با قابلیت نصب سنسور رطوبت و تایمر تولید می‌شود. همچنین از دیگر مزیت های این دستگاه استفاده از فشارشکن برای جلوگیری از پاشش قطرات است.

استفاده از موتور قدرتمند

موتور این رطوبت ساز دارای قدرت 2 اسب بخار بوده و توانایی 3000 دور در دقیقه را دارد که قطرات آب را کاملا پودر کرده و به یک مه خنک تبدیل خواهد کرد. این موتور با دارا بودن برچسب انرژی A و بهره مندی از استانداردهای معتبر اروپایی جزو موتورهای با کیفیت و کم مصرف محسوب می‌شود. امکان استفاده از موتور سایر برندها نیز بنا به سفارش خریدار وجود دارد.

استفاده از پمپ درجه یک ایرانی

در ساخت مه پاش پروانه ای مدل 20.000 از پمپ الکتروژن ساخت ایران استفاده شده است. الکتروژن جزو تولیدکننده های معتبر ایرانی است که محصولات خود را در سطح کیفی بالا تولید می‌کند. این پمپ وظیفه انتقال آب از مخزن به پروانه مهساز را دارد و جهت تولید مه نقش کلیدی دارد.

استفاده از گالوانیزه دارای رنگ کوره ای در ساخت بدنه

بدنه دستگاه از جنس گالوانیزه مرغوب ساخته شده است. این ورق های گالوانیزه دارای پوششی از رنگ استاتیک بوده که تحت حرارت کوره ایکاملا مستحکم و مقاوم شده است. این ویژگی باعث افزایش مقاومت بدنه در برابر زنگ زدگی و خش پذیری شده و امکان استفاده از آن در محیط های مرطوب مانند گلخانه ها را فراهم می‌کند.

دارای شاسی فولادی و مقاوم

شاسی دستگاه از جنس فولادی با پوشش رنگ کامل است که استحکام فوق العاده ای را به آن دستگاه داده است. برخی از تولیدکنندگان از پروفیل های معمولی یا آلومینیومی استفاده می‌کنند که پس از مدتی شاهد وا رفتن دستگاه خواهید بود.

بهره مندی از پروانه آلومینیومی 12 پر

پروانه مه ساز مدل ۲۰۰۰۰ از جنس آلومینیوم و نوع 12 پر است و که با چرخش 50 دور در ثانیه، قطرات آب را به مه بسیار ریز و در حد میکرون تبدیل می‌کند. آلومینیوم کاملا ضدزنگ بوده و وزن سبکی نسبت به سایر فلزات دارد، بنابراین فشار کمتری نیز به موتور وارد خواهد آمد.

امکان سم پاشی محیط به کمک مه پاش بیست هزار 

این محصول علاوه بر اینکه امکان رطوبت رسانی و مه پاشی محیط های مختلف را فراهم اورده است، به عنوان نوع سم پاش نیز قابل استفاده است. کافیست مخزن ان را با ماده ضدعفونی کننده یا سم مورد نظر پر کنید، دستگاه را روشن کنید تا مواد ضدعفونی کننده را به صورت مه در محیط مورد نظر پخش کند. این دستگاه برای سم پاشی سالن قارچ و مرغداری ها گزینه بسیار مناسبی است.