menuordersearch
kiafarm.ir

رطوبت ساز پروانه ای 16000

مشاهده سبد خرید
تومان
aparatgooglefacebooktwiteryou
فروشگاه کیافارم 09129369840 جعفری
رطوبت ساز پروانه ای 16000
مدل کالا
رطوبت ساز پروانه ای 16000
رطوبت ساز پروانه ای 1
رطوبت ساز پروانه ای 2
رطوبت ساز پروانه ای 3
رطوبت ساز پروانه ای 4
رطوبت ساز پروانه ای 5
رطوبت ساز پروانه ای 6
تصاویر بیشتر
رطوبت ساز پروانه ای 16000
(0)
(0)
رطوبت ساز پروانه ای 16000
وضعیت کالا : موجود
تعداد
+
_
عدد
قیمت کالا
17,000,000 تومان
رطوبت ساز پروانه ای 16000

رطوبت ساز پروانه ای 16000

این مه ساز پروانه ای توانایی پخش رطوبت در یک فضای 250 متر مکعبی را داشته و برای سالن های قارچ، گلخانه ها، سالن های تولیدی، از بین بردن گرد و خاک هوا، خنک سازی هوا و… کاربرد دارد.

مهم ترین ویژگی های مه ساز 16000 عبارتند از :

  • تولید مه خنک
  • قدرت هوادهی تا 3500 متر مکعب بر ساعت 
  • امکان اتصال به سنسور رطوبت و تایمر 
  • دارای مخزن و پمپ آب درجه یک 
  • امکان اتصال به آب شهری 
  • قابل استفاده جهت سمپاشی محیط 
  • دارای فشار شکن و امکان تنظیم مقدار مه تولیدی 

مه پاش و رطوبت ساز مدل ۱۶۰۰۰ توانایی تولید مه سرد، سم پاشی و ضدعفونی محیط را دارد و دارای قدرت هوادهی 3500 متر مکعب و دبی رطوبت 85 لیتر در ساعت است. استفاده از موتور قدرتمند یک اسب بخار صنعتی و پمپ آب الکتروژن، کیفیت منحصر به فردی به این دستگاه بخشیده است.

مه پاش صنعتی 16 هزار قادر است تا رطوبت مطلوبی را برای سالن های قارچ، مرغداری ها، گلخانه ها، چاپخانه ها، کارخانه های توتون و تنباکو، سردخانه ها، میوه فروشی ها و … فراهم کند. این دستگاه به صورت مستقیم از کارخانه EIG عرضه می‌گردد و به کلیه نقاط کشور قابل ارسال است.

 

توضیحات تکمیلی

 

مشخصات فنی کامل مه ساز 16000

 

موتور

تکفاز – سه فاز (بنا به سفارش خریدار)

قدرت موتور

1 اسب بخار

شاسی موتور

پروفیل با پوشش رنگ کامل

جنس بدنه

گالوانیزه دارای رنگ پوششی استاتیک (ضدخش و ضد رطوبت)

جوشکاری بدنه

با سیم جوش برنجی (بدون درز)

پمپ آب

الکتروژن

پروانه رطوبت ساز

آلومینیومی

دور پروانه

3000 دور در دقیقه

سیستم کار

مکانیکی

دبی رطوبت

85 لیتر در ساعت

قدرت هوادهی

3500 مترمکعب

فضای قابل پوشش

حدود 200 الی 250 متر مکعب

دارای

خروجی آب قابل تنظیم

دارای

فشارشکن

دارای

شناور (فلوتر)

دارای

توری محافظ و ورودی هوای تازه

جنس توری

گالوانیزه با پوشش رنگ استاتیک

قابلیت اتصال به

آب شهری، تابلو برق، سنسورهای رطوبت و تایمرهای هوشمند و عقربه ای

امکان سم پاشی و استفاده از مواد ضد عفونی کننده

دارد

بالانس شده با

دستگاه های هوشمند و دیجیتالی

گارانتی

1 سال

خدمات پس از فروش

10 سال

 

بررسی کلی رطوبت ساز

رطوبت ساز 16000 EIG با آب شهری کار می‌کند و قدرت رطوبت دهی دستگاه 85 لیتر در ساعت است که با استفاده از شیر قابل تنظیم امکان تنظیم مقدار مه تولیدی توسط کاربر وجود دارد. قدرت هوادهی دستگاه نیز 3500 متر مکعب در ساعت است که مه تولیدی را تا فاصله چندین متری پرتاب خواهد کرد. هم چنین وجود فن در این دستگاه سبب گردش هوا و مه پاشی سریعتر می‌شود. فضای قابل پوشش این محصول با توجه به نوع و ابعاد سالن متفاوت خواهد بود.

بدنه داخلی و خارجی دستگاه از گالوانیزه مرغوب ساخته شده که برای جلوگیری از زنگ زدگی و بروز خراش، از رنگ استاتیک جهت مقاوم سازی آن استفاده شده که تحت دمای 200 درجه کوره ای بر روی ورق های گالوانیزه قرار گرفته است.

مه ساز پروانه ای مدل شانزده هزار با برق تک فاز 220 ولت کار می‌کند اما امکان ساخت به صورت سه فاز بنا به سفارش خریدار وجود دارد. کیفیت مه تولیدی به وسیله دو ابزار تعبیه شده در آن یعنی شیر کنترل و فشار شکن، بسیار بالا رفته است. امکان اتصال به سنسور های دیجیتالی و آنالوگ رطوبت، تایمر، تابلو برق و … در این محصول وجود دارد.

بررسی موتور رطوبت ساز ۱۶۰۰۰ ای آی جی 

موتور نصب شده بر روی این محصول از قدرت 1 اسب بخار، توانایی چرخش 3000 دور در دقیقه و کیفیت بالا بهره مند است. این موتور دارای یک محافظ از ورق های گالوانیزه بوده تا از نفوذ آب به قسمت های داخلی آن خودداری شود.

 

استفاده از پمپ جهت انتقال آب 

پمپ دستگاه رطوبت ساز که یکی از مهم ترین بخش های آن محسوب میشود وظیفه انتقال آب از منبع رطوبت ساز به پروانه در حال چرخش دستگاه را بر عهده دارد. پمپ استفاده شده در این مه ساز صنعتی از برند معتبر الکتروژن است که طبق استانداردهای معتبر اروپایی ساخته شده و از برچسب انرژی A بهره مند است.

استفاده از شاسی های فولادی و محکم

شاسی به کار رفته در رطوبت ساز صنعتیاز جنس فولاد است. این شاسی فولادی توسط یک لایه رنگی به صورت کامل پوشانده شده است. شاسی دستگاه که اصلی ترین بخش برای حفظ استحکام آن است از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، از این رو گروه متخصصان این کارخانه برای افزایش میزان استحکام دستگاه رطوبت ساز، از فولاد مقاوم استفاده نموده اند تا وزن محصول به خوبی بر روی آن قرار گیرد.

استفاده از پروانه آلومینیومی 

پروانه وظیفه پودر کردن آب و در نتیجه تبدیل آب به رطوبت را بر عهده دارد. کارخانه EIG در ساخت پروانه های این محصول از آلومینیوم استفاده کرده است تا چرخش مناسبی داشته باشد و به مرور زمان دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نیز نشود.

 

وزن یکی از عواملی است که بر چرخش و میزان سرعت پروانه بسیار تاثیر گذار است لذا گروه صنعتیبرای کاهش فشار وارده به موتور و استفاده از حداکثر قدرت آن، از جنس آلومینیوم که وزن مناسبی را نسبت به سایر فلزات دارد استفاده کرده است.

بررسی بدنه رطوبت ساز سالن قارچ

بدنه دستگاه مه پاش مدل ۱۶۰۰۰ که ارتباط مستقیمی با آب و رطوبت بالا دارد بایستی در مدت زمان طولانی استحکام و دوام خود را حفظ کند. در ساخت بدنه دستگاه از گالوانیزه مرغوب و درجه یک استفاده شده که با یک لایه از رنگ استاتیک تحت حرارت کوره پوشانده شده است تا در مقابل زنگ زدگی و ضربه مقاومت بالایی داشته باشد.