menuordersearch
kiafarm.ir

هیتر برقی تکفاز 3 کیلووات

مشاهده سبد خرید
تومان
aparatgooglefacebooktwiteryou
فروشگاه کیافارم 09129369840 جعفری
هیتر برقی تکفاز 3 کیلووات
مدل کالا
هیتر برقی تکفاز 3 کیلووات
هیتر برقی 8
تصاویر بیشتر
هیتر برقی تکفاز 3 کیلووات
(0)
(0)
هیتر برقی تکفاز 3 کیلووات
وضعیت کالا : موجود
تعداد
+
_
عدد
قیمت کالا
تومان
هیتر برقی تکفاز 3 کیلووات

هیتر برقی تکفاز 3 کیلووات

هیتر برقی کوچک خانگی مدل ۳ کیلووات برای گرمایش اتاق، مغازه، کانکس های نگهبانی و… مناسب بوده و فضای قابل پوشش آن بین 50 تا 110 متر مکعب است.

ویژگی های مهم بخاری برقی ۳ کیلوواتعبارتند از :

  • استفاده از سیستم های ایمنی قوی
  • پخش گرما به کمک فن 
  • تنظیم جهت پخش گرما به کمک پایه
  • دو کلید کنترلی تنظیم حرارت
  • قابل اتصال به ترموستات محیطی
  • دارای المنت های فین دار 
  • بدنه ضد زنگ و مقاوم 

این بخاری برقی خانگی دارای دو المنت 1500 وات فین دار بوده که گرمای تولیدی آنها به کمک فن در فضای اطراف پخش می‌شود. بدنه ضد خش آن سبب افزایش دوام و طول عمر این هیتر شده و به کمک پایه های قابل تنظیم می‌توان زاویه پخش گرما را تغییر دارد. در ادامه به ویژگی های قابل توجه این هیتر پرداخته شده است.

 

توضیحات تکمیلی

مشخصات فنی بخاری برقی ۳ کیلووات:

 

ابعاد دستگاه

طول با پایه ها 46، عرض با پایه ها 30 و ارتفاع با پایه ها 45 سانتی متر

وزن دستگاه

11/100 کیلوگرم

بدنه هیتر

گالوانیزه با پوشش رنگ استاتیک

برق دستگاه

تکفاز

دارای

کلید ولومی افزایش و کاهش حرارت

دارای

کلید ولومی تنظیم حرارت در دو حالت

حالت های تنظیم حرارت

1.5 کیلووات، 3 کیلووات

مقدار آمپر مصرفی

14 آمپر

قدرت هوادهی

حدودا 360 متر مکعب در ساعت

فضای قابل پوشش

حدودا 50 تا 110 متر مکعب فضای بسته

فن دستگاه

دمنده تکفاز

امکان روشن شدن فن به تنهایی

دارد

دارای

پایه قابل تنظیم (جهت تنظیم جهت پخش گرما )

دارای

2 شاخه صنعتی ارت دار (با قدرت 32 آمپر)

سیستم برق

تمام اتوماتیک

دارای

قطع کن حرارتی در صورت از کار افتادن فن

دارای

توری محافظ المنت برای ایمنی بیشتر

المنت دستگاه

2 عدد 1500 وات

تعداد المنت ها

2 عدد

جنس پایه ها

 لوله ای با پوشش رنگ استاتیک

قابلیت اتصال به ترموستات محیطی

دارد

دارای

کنداکتور جهت پیشگیری از حادثه

گارانتی

1 سال

خدمات پس از فروش

10 سال

 

گرمایش محیط بدون ایجاد دود یا سر و صدای زیاد

این بخاری برقی بر خلاف تصور، صدای بسیار آرامی تولید می‌کند که آن را برای استفاده در منزل به گزینه ای مناسب تبدیل می‌کند. برخلاف بخاری های گازی یا نفتی، هیچ گونه آلودگی ایجاد نمی‌کند و گرمای تولیدی آن کاملا پاک و بی خطر است. در صورت نیاز به بخاری برقی بزرگتر، مشاهده محصول هیتر برقی صنعتی را پیشنهاد می‌کنیم.

امکان تعیین مقدار حرارت دلخواه به کمک دکمه های کنترلی 

در صورتی که گرمای تولیدی بخاری بیش از حد مقدار لازم باشد، به راحتی می‌توانید حرارت آن را توسط دکمه ولومی مانند سمت راست کم کنید. هم چنین در صورتی که قصد استفاده از این دستگاه در یک اتاق کوچک را دارید، می‌توانید نصف ظرفیت آن را روشن کنید که به کمک ولوم سمت چپ امکان پذیر است.

پخش سریع گرما توسط فن دمنده 

جهت افزایش سرعت حرارت بخشی و گرمایش حداکثری محیط، یک فن دمنده در قسمت پشتی این بخاری تعبیه شده که گرمای المنت ها را به محیط انتقال می‌دهد و در عین حال نیز سبب خنک شدن قسمت داخلی هیتر شده و ضریب امنیت آن را بالا می‌برد. وجود فن به گردش هوای محیط، جذب هوای سرد و تولید سریعتر هوای گرم کمک می‌کند.

بدنه ضد خش و مقاوم به رطوبت 

این هیتر برخلاف سایر بخاری های برقی موجود در بازار، از بدنه فلزی با پوششی از رنگ استاتیک ساخته شده که مقاومت و طول عمر بالاتری نسبت به سایر بدنه ها خواهد داشت و به راحتی در محیط های مرطوب نیز قابل استفاده خواهد بود بدون اینکه دچار زنگ زدگی شود. رنگ استاتیک یا کوره ای دوام و استحکام بسیار بالاتری نسبت به رنگ معمولی دارد.

جهت دهی مسیر پخش گرما به کمک پایه ها 

این محصول دارای یک پایه پیچ دار بوده که امکان تنظیم زاویه پخش گرما را به شما خواهد داد. کافیست هیتر را به سمت بالا یا پایین خم کرده و پیچ پایه را سفت کنید تا گرما به مسیر دلخواه شما هدایت شود.

بهره گیری از المنت های فین دار جهت افزایش حداکثریگرمابخشی

المنت های حرارتی نصب شده بر روی هیترهای برقیدارای تفاوت های اساسی نسبت به هیترهای معمولی موجود در بازار است. این المنت ها از نوع میله ای و استیل هستند که با روکشی از فین های گالوانیزه بهینه شده اند، بنابراین حداکثر گرمای تولیدی المنت ها توسط فین ها جذب شده و با مصرف بهینه برق، فضای بیشتری را گرم خواهد کرد.

امکان خودکارسازی فرایند تولید گرما به کمک ترموستات محیطی 

با متصل کردن یک ترموستات محیطی عقربه ای یا دیجیتالی به این هیتر، فرآیند گرمادهی و کنترل دمای محیط به صورت خودکار توسط ترموستات کنترل خواهد شد. این ویژگی، امکان کار 24 ساعته هیتر را فراهم خواهد کرد. هم چنین نیازی به افزایش یا کاهش دستی ولوم نبوده و نگرانی از بابت افزایش برق مصرفی وجود نخواهد داشت.

دارای سیستم های ایمنی قوی 

این محصول مجهز به سیستم های ایمنی قوی همچون قطع کن حرارتی، کنتاکتور (رله)، سه شاخه ارت دار است که در صورت از کار افتادن فن، افزایش حرارت کابین هیتر و یا هر اتفاق دیگر، جریان برق المنت ها را قطع کرده تا از بروز حادثه جلوگیری می‌کند. قطع کن حرارتی که در قسمت داخلی بخاری تعبیه شده، دمای کابین را همواره کنترل کرده و در صورت افزایش بیش از حد دما، به صورت خودکار و مستقل المنت ها را خاموش خواهد کرد.

دکمه ولومی سمت راست که جهت افزایش یا کاهش حرارت به مقدار دلخواه تعبیه شده، نقش امنیتی داشته و مانع از افزایش حرارت کابین هیتر بیش از مقدار تنظیم شده می‌شود. کنتاکتور یا رله ها نیز جهت عبور جریان برق از به المنت ها کاربرد دارند و هم چنین سه شاخه صنعتی ارت دار نیز جهت جلوگیری از بروز حادثه در محل دوشاخه و پریز می‌شوند که در ادامه توضیحات کامل تر ارائه شده اند.

تامین برق المنت ها بر پایه رله ها

برخلاف بخاری برقی های ارزان قیمت و معمولی بازار که در خود کلیدها جهت عبور جریان برق استفاده می‌شود، در این هیتر برقی با کیفیت، از رله های مقاوم و 10 آمپری جهت روشن کردن المنت ها استفاده می‌شود.

بنابراین کلیدهای ولومی هیچ گونه فشار الکتریکی را تحمل نخواهند کرد و طبیعتا پس از مدت ها استفاده، هیچ گونه داغ شدگی و یا خطرآفرینی در محل کلیدها به وجود نخواهد آمد.

دارای سه شاخه صنعتی ارت دار با قدرت تحمل 32 آمپر

با اینکه نهایت آمپراژ مصرفی این بخاری برقی 14 آمپر است، اما جهت تولید محصولی بادوام و استاندارد، به جای دوشاخه های معمولی از سه شاخه صنعتی ارت دار با ظرفیت 32 آمپر استفاده شده است. بنابراین به کمک این قطعه امکان استفاده مداوم و بدون وقفه از هیتر برقی وجود خواهد داشت. بدون اینکه حادثه ای در محل پریز و دوشاخه ها رخ دهد.