menuordersearch
kiafarm.ir

هسته گیر پنوماتیک

مشاهده سبد خرید
تومان
aparatgooglefacebooktwiteryou
فروشگاه کیافارم 09129369840 جعفری
هسته گیر پنوماتیک
مدل کالا
هسته گیر پنوماتیک
هسته گیر پنوماتیک 1
هسته گیر پنوماتیک 2
هسته گیر پنوماتیک 3
هسته گیر پنوماتیک 4
هسته گیر پنوماتیک 5
هسته گیر پنوماتیک 6
هسته گیر پنوماتیک 7
تصاویر بیشتر
هسته گیر پنوماتیک
(0)
(0)
هسته گیر پنوماتیک
وضعیت کالا : موجود
تعداد
+
_
عدد
قیمت کالا
11,000,000 تومان
هسته گیر پنوماتیک

هسته گیر پنوماتیک

  • بدنه از فولاد آبکاری شده
  • نازل های ساخته شده از استیل
  • قابلیت هسته گیری از 2 عدد میوه به صورت همزمان
  • دارای 3 نازل با قطر های متفاوت

 

هسته گیر پنوماتیک 3 نازلی یکی از محصولات پر کاربرد در کارگاه های میوه خشک کنی، کارگاه تولید انواع کمپوت و مرباجات است. این دستگاه قادر است به صورت همزمان دو میوه را به شکل منظم هسته گیری نماید. برای استفاده از هسته گیر پنوماتیکی هیچ نیازی به نیروی دست نبوده و تنها کافی است پدال دستگاه را با پا بفشارید تا نیروی باد، هسته میوه را از آن جدا سازد.

 

توضیحات تکمیلی

جدول مشخصات فنی هسته گیر بادی

 

جنس بدنه

فولاد آبکاری شده

جنس تیغه ها

استیل و تفلون فشرده

سایز تیغه ها

3 عدد در سایز های کوچک، متوسط و بزرگ

جنس پایه

پروفیل گالوانیزه با پوشش رنگ استاتیک

جنس پایه نگهدارنده میوه

تفلون فشرده

پمپ باد

ندارد- قابل سفارش به همراه پمپ باد

قابلیت تعویض نازل ها

دارد

قابلیت شستشو

دارد

ضمانت نامه

12 ماه

خدمات پس از فروش

10 سال

بررسی جنس بدنه هسته گیر بادی

تمام قسمت های بدنه دستگاه هسته گیری پنوماتیک EIG، از فولاد آبکاری شده و بسیار مقاوم ساخته شده است. این متریال سبب بالا رفتن مقاومت دستگاه گشته و طول عمر آن را افزایش می‌دهد. محصول هسته گیری بادی به منظور راحتی کاربر، بر روی یک پایه بلند از جنس پروفیل گالوانیزه قرار گرفته است. این پایه با رنگ الکترواستاتیک پوشیده شده تا در برابر رطوبت مقاوم باشد.

 

به جهت آشنایی با نمونه های دیگر این محصول و اطلاع از قیمت هسته گیر، کلیک کنید.

دارای 3 نازل استیل

این هسته گیر بادی به 3 عدد نازل با قطر های متفاوت مجهز است. یک نازل برای هسته گیری از میوه کوچک، نازلی برای هسته گیری از میوه متوسط و در نهایت نازل بزرگ که معمولا برای هسته گیری از سیب و گلابی مورد استفاده قرار میگیرد.

این نازل ها بسیار برنده بوده و از جنس استیل و تفلون فشرده ساخته شده اند. دقت داشته باشید که تنها 2 نازل بر روی دستگاه هسته گیری نصب می‌شود.

 

چنانچه قصد هسته گیری از میوه های بزرگ مانند سیب و گلابی را دارید، از نازل بزرگ دستگاه استفاده نمایید. اما برای هسته گیری از آلو شابلونی، باید از نازل متوسط استفاده شود. نازل کوچک نیز برای جداسازی هسته آلبالو، گیلاس و … کاربرد دارد.

شیوه تعویض نازل

به جهت تعویض نازل های دستگاه هسته گیر، در ابتدا نیاز است تا با یک دست خود نازل را گرفته و با دست دیگر، پیچ کنار آن را باز کنید. سپس نازل از جای خود درآمده و می‌توانید نازل دیگر را به همین شکل، با کمک پیچ درون جایگاه محکم کنید.

 

به این صورت، پس از اتمام کار می‌توانید نازل ها را جدا نموده و شستشو دهید. همنچنین این پیچ به شما کمک میکند تا به راحتی برای هر میوه، نازل مخصوص به آن را به دستگاه نصب کنید.

نحوه کار با دستگاه هسته گیر پنوماتیک

کار با دستگاه هسته گیر پنوماتیکی بسیار آسان است. برای استفاده از این محصول، شیلنگ متصل به آن را به یک پمپ باد نصب کنید. سپس میوه را بر روی جایگاه مخصوص تفلونی قرار دهید. به هیچ عنوان دست خود را در مقابل نازل قرار ندهید. پس از آن، با فشار پدال دستگاه با پا، تیغه ها به سرعت به سمت میوه رفته و در یک لحظه هسته آن را جدا می‌سازند. شما می‌توانید به همراه این محصول، یک عدد پمپ باد نیز از کارخانه EIG، خریداری کنید.

استفاده از هسته گیر بادی، سرعت کار هسته گیری را چندین برابر نموده است. جالب است بدانید که کارخانه EIG، علاوه بر این محصول، هسته گیر اهرمی دستی نیز عرضه می‌نماید.