menuordersearch
kiafarm.ir

میوه خشک کن صنعتی 150 سینی 5 کابین

مشاهده سبد خرید
تومان
aparatgooglefacebooktwiteryou
فروشگاه کیافارم 09129369840 جعفری
میوه خشک کن صنعتی 150 سینی 5 کابین
مدل کالا
میوه خشک کن صنعتی 150 سینی 5 کابین
میوه خشک کن صنعتی 1
میوه خشک کن صنعتی 2
میوه خشک کن صنعتی 3
میوه خشک کن صنعتی 4
تصاویر بیشتر
میوه خشک کن صنعتی 150 سینی 5 کابین
(0)
(0)
میوه خشک کن صنعتی 150 سینی 5 کابین
وضعیت کالا : موجود
تعداد
+
_
عدد
قیمت کالا
170,000,000 تومان
میوه خشک کن صنعتی 150 سینی 5 کابین

میوه خشک کن صنعتی 150 سینی 5 کابین

  • بدنه از جنس گالوانیزه با رنگ کوره ای
  • بدنه داخلی از جنس گالوانیزه
  • ظرفیت قرار گیری 150 عدد سینی با ابعاد 80 * 60 سانتیمتر
  • دارای 15 عدد فن سیرکوله با ابعاد 25 * 25 سانتیمتر
  • برق مصرفی از نوع 220 ولت شهری
  • دارای مشعل گازی گرماتاب
  • دارای 6 عدد فن رطوبت گیر
  • درب مگنتی یا چفت دار به سفارش مشتری

 

 

میوه خشک کن صنعتی 150 سینی از جمله میوه خشک کن های کابین دار عرضه شده توسط کارخانه EIG است که امکان تولید میوه خشک شده ی بسیار باکیفیت را فراهم میکند. این میوه خشک کن از سوخت گاز برای تولید گرما استفاده میکند و در هر کابین آن 3 عدد فن قدرتمند به منظور سیرکولاسیون هوا پیش بینی شده است.

 

توضیحات تکمیلی

مشخصات فنی میوه خشک کن صنعتی 5 کابین :

 

بدنه بیرونی

گالوانیزه با رنگ کوره ای

بدنه داخلی

گالوانیزه

تعداد کابین

5 کابین

درب هر کابین

گالوانیزه، قسمت میانی از پلکسی نشکن با نمای شیشه ای

نگهدارنده سینی ها

گالوانیزه

ابعاد سینی

60 در 80 سانتیمتر

تعداد فن

3 عدد فن سیرکوله در هر کابین (15 عدد فن سیرکوله) + 6 عدد فن رطوبت گیر

مدل فن سیرکوله

دمنده دارای نشان استاندارد ملی با نشان انرژی A

سرعت چرخش فن سیرکوله

2800 دور در دقیقه

تعداد سینی

150 عدد

سیستم گرمایشی

گازی با مشعل

مشعل گاز

گرماتاب با کوره Z

ساخت با سوخت گازوئیل

به صورت سفارشی امکان پذیر است با مشعل ایران رادیاتور

نوع گاز مورد نیاز

شهری (در صورت نیاز امکان سفارش با گاز مایع نیز وجود دارد)

برق مصرفی

220 ولت شهری

تایمر تنظیم زمان خاموش شدن

دارد (یک عدد برای مشعل + یک عدد برای فن ها )

ترموستات قابل تنظیم

دارد

امکان نصب چراغ

ندارد، در صورت سفارش مشتری روی میوه خشک کن قرار میگیرد

توری

ارسال میشود

دفترچه راهنما

ارسال میشود

گارانتی

18 ماه بدنه و المنت، 36 ماه گارانتی کنترلر و تابلو برق

خذمات پس از فروش

10 سال

جدول ظرفیت جاگیری و خشک کنی میوه خشک کن 150 سینی صنعتی :

نوع مواد

متوسط ظرفیت جاگیری (ظرفیت نامی)

زمان حدودی خشک کنندگی

سبزی

100 تا 120 کیلوگرم

3 تا 4 ساعت

سیب پرتقال، کیوی و

150 تا 170 کیلوگرم

8 تا 9 ساعت

آلو

600 کیلوگرم

12 تا 15 ساعت

زرد آلو

450 کیلوگرم

12 تا 15 ساعت

نکته : موارد بیان شده در جدول بالا به صورت تقریبی است. آب دار بودن مواد و همینطور قطر اسلایس ها در مدت زمان خشک کنی تاثیر گذار است. همچنین ابعاد میوه ها نیز در وزن موادی که داخل کابین قرار میگیرند موثر است.

نکته : با توجه به اینکه گروه صنعتی اسکندری به صورت متمادی در حال ارتقاء قطعات است، امکان تغییر در مشخصات فنی دستگاه وجود دارد.

بدنه :

همانطور که اشاره شد این میوه خشک کن دارای 5 کابین است. کابین ها بر روی یک شاسی فلزی قدرتمند و مستحکم پیاده سازی شده اند.

بدنه بیرونی از جنس گالوانیزه با رنگ کوره ای طراحی و تولید شده است. استفاده از گالوانیزه سبب افزایش طول عمر بدنه میشود که کارخانه EIG برای افزایش مقاومت این ورق، روی آن یک لایه رنگ کوره ای نیز زده است. رنگ کوره ای یا الکترواستاتیک ساختار ویژه ای دارد که از این رو سبب افزایش مقاومت بدنه در مقابل زنگ زدگی و رطوبت می‌شود.

 

بدنه داخلی این میوه خشک کن صنعتی، از گالوانیزه خالص است که مقاومت بالایی در مقابل رطوبت و … دارد و هیچ آلودگی ای برای میوه و سبزی خشک شده ایجاد نخواهد کرد.

چرخ های مخصوص با توان تحمل چندین تن روی این میوه خشک کن پیاده سازی شده است تا امکان حمل و نقل آسان آن را فراهم سازد.

هر کابین یک درب دارد. درب ها از جنس گالوانیزه طراحی و تولید شده اند و در قسمت میانی آنها یک قسمت شیشه مانند از جنس پلکسی نشکن طراحی شده است تا امکان مشاهده ی قسمت داخلی کابین مقدور باشد.

همچنین نگهدارنده های مورد استفاده برای نگهداری سینی ها از جنس گالوانیزه است. تحمل وزن بالا و مقاومت در برابر رطوبت از جمله ویژگی های این نگهدارند ها است.

سینی :

در داخل هر کابین 30 کشو قرار داده شده است. سینی هایی مخصوص از جنس گالوانیزه همراه با این میوه خشک کن ارسال میشود که دارای ابعاد 80 * 60 سانتیمتر است.

این سینی های مشبک هستند ولی کارخانه EIG همراه با دستگاه توری متناسب با آن را نیز ارسال میکند. توری ها از جنس پلی اتیلن بهداشتی است. اپراتور امکان چیدن میوه و سبزی را روی این توری ها دارد و سپس می‌تواند توری را روی سینی ها قرار دهد.

 

با توجه به بهداشتی بودن این توری ها، امکان شستشوی کامل آنها پس از استفاده از میوه خشک کن نیز وجود دارد. همچنین متریال توری ها به گونه ای است که میوه خشک شده به آن نخواهد چسپید.

مشعل تولید گرما :

میوه خشک کن 5 کابین به صورت پیش فرض به صورت گازسوز طراحی و تولید میشود. مشعل گرماتاب به کاررفته در این میوه خشک کن از گاز شهری برای سوخت استفاده می‌کند و گرما را در محفظه ی احتراق تولید میکند.

گرمای ایجاد شده در قسمت پشتی توسط فن های مخصوصی که در هر کابین وجود دارد، در داخل کابین پخش می‌شود. استفاده از 3 عدد فن مخصوص دمنده با سرعت گردش هوای 2800 دور در دقیقه سبب شده است که میزان گرمای موجود در هر کشو به صورت استانداری توزیع شود و در نتیجه خشک کنی میوه یکنواخت و در یک مدت زمان مشخص مقدور خواهد شد.

نکته : ذکر این نکته ضروری است که اگر نیازمند ایجاد شرایطی هستید که حداکثر راندمان را در خشک کنی بدست آورید، باید از دستگاه های اسلایسر با اندازه اسلایس مشخص استفاده کنید تا ضخامت تمامی میوه ها در یک اندازه باشد. در این صورت سرعت و کیفیت خشک کنندگی حفظ خواهد شد.

کارخانه ای آی جی در صورت سفارش مشتری، امکان تولید این میوه خشک کن با مشعل گازوئیلی را نیز فراهم کرده است. مشعل پیش بینی شده برای سیستم گازوئیلی، از برند ایران رادیاتور است که از جمله باکیفیت ترین مشعل های گازوئیل سوز موجود در بازار است.

فن و سیرکولاسیون :

یکی از مهمترین فاکتور ها در خشک کنندگی یکنواخت داخل هر کابین، توزیع استاندارد و کامل گرما در هر کشو است. بدین منظور 3 عدد فن از برند دمنده در داخل هر کابین قرار داده شده است که مجموعا شامل 15 عدد فن میشود.

فن های مذکور دارای سرعت چرخش 2800 دور در دقیقه می‌باشند و به دلیل کیفیت بالای ساخت، مهر استاندارد ملی به آنها تعلق گرفته است. همچنین در تولید این فن ها از تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است که سبب کاهش مصرف سوخت کلی میوه خشک کن شده است. برچسپ انرژی این فن ها A است.

 

 

همچنین 6 عدد فن به منظور خروج رطوبت داخل کابین بر روی بدنه قرار داده شده است. این فن ها از نوع 12 در 12 و 220 ولت است که توان بالا و صدای کم از جمله ویژگی های آنها است.

سفارش سیستم نور مادون قرمز :

امکان سفارش سیستم نور مادون قرمز برای این میوه خشک کن صنعتی گازی وجود دارد که در زمان ثبت سفارش می‌توانید این مورد را با کارشناسان بخش فروش ما در میان بگذارید. استفاده از این سیستم سبب سهولت در مشاهده ی میوه های خشک شده در داخل کابین ها خواهد شد.

کنترلر و تابلو برق :

میوه خشک کن 5 کابین کارخانه EIG دارای کنترلی بسیار باکیفیت و مخصوص به منظور تنظیم دما و زمان عملکرد دستگاه است. کنترلر دارای دو عدد تایمر مخصوص و یک ترموستات است.

با استفاده از ترموستات امکان تنظیم دمای داخل کابین ها فراهم شده است. بدین ترتیب در میوه های مختلف میتوانید دمای مورد نیاز خود را وارد کنید تا راندمان بالاتری کسب نمایید.

همچنین دو عدد تایمر با دقت بسیار بالا نیز روی این کنترلر موجود است. یکی از تایمر ها به منظور تعیین مدت زمان خاموش شدن مشعل است. با استفاده از این تایمر می‌توانید مشخص کنید که میوه خشک کن پس از چند ساعت یا چند دقیقه به صورت اتوماتیک خاموش شود.

تایمر دوم به منظور تعیین مدت زمان خاموش شدن فن ها است. اصولا زمانی که مشعل خاموش میشود، گرما هنوز در دالان های تعبیه شده ی انتقال حرارت موجود است. از این رو تایمر فن ها را به مدت نیم ساعت تا یکساعت پس از مدت زمان خاموش شدن مشعل تعیین میکنند تا گرمای موجود در دالان های انتقال حرارت به صورت کامل گرفته شود.