menuordersearch
kiafarm.ir

میوه خشک کن صنعتی 15 سینی

مشاهده سبد خرید
تومان
aparatgooglefacebooktwiteryou
فروشگاه کیافارم 09129369840 جعفری
میوه خشک کن صنعتی 15 سینی
مدل کالا
میوه خشک کن صنعتی 15 سینی
میوه خشک کن صنعتی 1
میوه خشک کن صنعتی 2
میوه خشک کن صنعتی 3
میوه خشک کن صنعتی 5
میوه خشک کن صنعتی 4
میوه خشک کن صنعتی 6
میوه خشک کن صنعتی 7
میوه خشک کن صنعتی 8
میوه خشک کن صنعتی 9
میوه خشک کن صنعتی 10
تصاویر بیشتر
میوه خشک کن صنعتی 15 سینی
(0)
(0)
میوه خشک کن صنعتی 15 سینی
وضعیت کالا : موجود
تعداد
+
_
عدد
قیمت کالا
37,000,000 تومان
میوه خشک کن صنعتی 15 سینی

میوه خشک کن صنعتی 15 سینی

  • بدنه از جنس گالوانیزه با رنگ کوره ای مقاوم در برابر رطوبت
  • بدنه داخلی از جنس گالوانیزه خالص
  • دارای 15 سینی در اندازه های 60 * 80 سانتیمتر
  • دارای 4 چرخش صنعتی برای حمل آسان
  • سوخت مصرفی از نوع گاز شهری
  • تایمر با امکان تنظیم زمان خاموش شدن میوه خشک کن
  • ترموستات با امکان تنظیم دما

 

میوه خشک کن های نیمه صنعتی امکان خشک کنی سریع و تولید محصول بسیار باکیفیت را فراهم میکند. این میوه خشک کن دارای بدنه ای از جنس گالوانیزه با پوشش رنگ الکترواستاتیک بوده و دو فن وظیفه ی سیرکولاسیون هوا در داخل میوه خشک را برعهده دارند.

 

توضیحات تکمیلی

جدول مشخصات فنی میوه خشک کن 15 سینی :

 

بدنه بیرونی

گالوانیزه با رنگ کوره ای

بدنه داخلی

گالوانیزه

نگهدارنده سینی

گالوانیزه

سینی

گالوانیزه

فن سیرکوله

2 عدد از برند دمنده

فن رطوبت گیر

2 عدد

سوخت مصرفی

گازی

تایمر

دارد

ترموستات

دارد با امکان تنظیم دما

چرخ برای حمل آسان

دارد

اگزور خروج آلاینده

دارد

چراغ داخل کابین

ندارد ( در صورت سفارش مشتری قابل نصب است)

گارانتی کنترلر

36 ماه

گارانتی بدنه، فن

18 ماه

خدمات پس از فروش

10 سال

بدنه :

کارخانه EIG به منظور افزایش مقاوم بدنه در مقابل رطوبت از گالوانیزه با رنگ کوره ای برای بدنه ی بیرونی این خشک کن میوه استفاده کرده است. استفاده از این نوع بدنه در افزایش طول عمر میوه خشک کن تاثیر بسزایی دارد.

 

همچنین در قسمت داخلی میوه خشک کن از گالوانیزه خالص استفاده شده است تا محصول تولیدی بیشترین کیفیت ممکنه را داشته باشد.

درب دستگاه نیز از گالوانیزه است که قسمت میانی آن از پلکسی نشکن با نمای شیشه ای استفاده شده است تا امکان مشاهده ی داخل دستگاه برای اپراتور فراهم شود.

ابعاد این میوه خشک کن 150 سانتیمتر ارتفاع، 62 سانتیمتر عرض و 140 سانتیمتر عمق است که به راحتی میتوان در کارگاه های میوه خشک کنی و حتی در منازل نیز از آن استفاده کرد.

همچنین 4 عدد چرخ با توان گنجایش بالا نیز بر روی دستگاه قرار داده شده است که امکان جابجایی این میوه خشک کن حتی در صورت پر بودن را نیز فراهم خواهد کرد.

استفاده از عایق :

عایق بندی مناسب از خروج گرما جلوگیری کرده و صدای تولید شده توسط فن ها نیز به مقدار بسیار کمی به بیرون منتقل خواهد شد. در این میوه خشک کن صنعتی از عایق پلی اورتان برای بدنه استفاده شده است که در کاهش مصرف انرژی تاثیر بسزایی دارد. همچنین در قسمت کوره از پشم شیشه به عنوان عایق استفاده شده است.

سینی :

این میوه خشک کن 15 سینی دارد که هر سینی دارای نگهدارنده های مخصوص از جنس گالوانیزه است.

 

در هر سینی امکان قرار گرفتن 1 سینی با ابعاد 80 در 60 سانتیمتر فراهم شده است. سینی های ارسالی همراه این میوه خشک کن30 عدد سینی (60 * 40) سانتی متر است.

طراحی سینی ها به گونه ای است که کاربر امکان قرار دادن مستقیم میوه و سبزی بر روی آنها را دارد ولی پیشنهاد میشود که میوه ها و سبزی ها روی توری های پلی اتیلن بهداشتی که همراه با میوه خشک کن ارسال میشود قرار داده شود. این توری ها امکان شستشو داشته و میوه و سبزی به هیچ وجه به آنها نمی‌چسپند.

سیستم گرمایشی :

میوه خشک کن نیمه صنعتی 15 سینی از گاز شهری برای تامین انرژی خود استفاده میکند. نوع سیستم گرمایشی این دستگاه پیلوت است که پس از روشن کردن شمعک و استارت زدن دکمه ی خشک کن، روشن خواهد شد.

 

با توجه به قیمت مناسب گاز در کشور و همینطور طراحی استاندارد این میوه خشک کن، راندمان کلی خشک کنی به میزان قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد.

گرما توسط پیلوت در قسمت محفظه ی احتراق ایجاد شده و سپس توسط فن های قدرتمندی که روی خشک کن قرار گرفته است به داخل منتقل میشود. این گرما به دلیل ایجاد سیرکولاسیون استاندارد توسط دو فن 25 در 25 داخل دستگاه، به صورت یکنواخت در طبقه ها پخش میشود و سبب خشک کنی یکنواخت و سریع همه ی میوه ها خواهد شد.

فن :

2 عدد فن سیرکولاسیون در قسمت پشتی و همینطور دو عدد فن به منظور خروج رطوبت در داخل این میوه خشک کن نیمه صنعتی قرار داده شده است.

 

سرعت چرخش فن ها 2800 دور در دقیقه است و به دلیل داشتن درجه ی حفاظتی بالا در مقابل رطوبت و … مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند.

اگزور برای خروج آلاینده :

یک اگزوز به منظور خروج آلاینده های تولیدی توسط پیلوت در این خشک کن میوه صنعتی در نظر گرفته شده است. با استفاده از این اگزوز تمامی آلاینده ها از داخل دستگاه خارج میشوند. خروجی اگزوز در قسمت سقف قرار دارد و میتوان با استفاده از لوله کشی آن را به بیرون از ساختمان منتقل کرد.

 

تذکر : آلاینده های تولیدی حتما باید توسط دودکش استاندارد به بیرون از محل قرار گیری میوه خشک کن منتقل شوند.

کنترلر مخصوص :

کنترل تمامی قسمت های برقی و همینطور تنظیم دما توسط بخشی به نام کنترلر صورت می‌گیرد. این کنترل در قسمت بالایی میوه خشک کن قرار دارد و از جمله قسمت های مهم آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

 

ترموستات تنظیم دما : یک ترموستات با نمایشگر به منظور تنظیم دمای داخل میوه خشک کن در این قسمت تعبیه شده است. با استفاده از این قسمت میتوانید دمای داخل میوه خشک کن را تنظیم کنید. ذکر این نکته ضروری است که دما در میوه ها و سبزیجات مختلف میتواند متفاوت باشد و عدم توجه به این تفاوت سبب کاهش راندمان خشک کنی خواهد شد.

تایمر زمان : با استفاده از این تایمر امکان تنظیم مدت زمان کارکرد خشک کن میوه را خواهید داشت. تایمر توانایی تنظیم ساعت خاموش شدن را به دقیقه و ساعت دارا است.

دکمه خاموش روشن : دکمه ای به منظور خاموش روشن کردن عملکرد کلی میوه خشک کن وجود دارد. بدون روشن کردن این دکمه، پیلوت روشن نخواهد شد.

تفاوت میوه خشک کن نیمه صنعتی 15 سینی با نمونه های خانگی :

این میوه خشک کن 15 سینی است اما با این تفاوت که سینی های آن دو برابر ظرفیت سینی های دستگاه های خشک کن میوه خانگی را دارا می‌باشند. این تفاوت از عمق بیشتر میوه خشک کن ناشی می‌شود.

از سویی دیگر در این دستگاه نیمه صنعتی 2 عدد فن سیرکوله بسیار باکیفیت در نظر گرفته شده است که با استفاده از آنها خشک کنی در تمامی ردیف ها به صورت یکنواخت انجام خواهد شد.