menuordersearch
kiafarm.ir

رطوبت ساز پروانه ای 10000

مشاهده سبد خرید
تومان
aparatgooglefacebooktwiteryou
فروشگاه کیافارم 09129369840 جعفری
رطوبت ساز پروانه ای 10000
مدل کالا
رطوبت ساز پروانه ای 10000
رطوبت ساز پروانه ای 1
رطوبت ساز پروانه ای 2
رطوبت ساز پروانه ای 3
رطوبت ساز پروانه ای 4
رطوبت ساز پروانه ای 5
رطوبت ساز پروانه ای 6
رطوبت ساز پروانه ای 7
تصاویر بیشتر
رطوبت ساز پروانه ای 10000
(0)
(0)
رطوبت ساز پروانه ای 10000
وضعیت کالا : موجود
تعداد
+
_
عدد
قیمت کالا
12,000,000 تومان
رطوبت ساز پروانه ای 10000

رطوبت ساز پروانه ای 10000

رطوبت ساز پروانه ای مدل 10000 برای تامین رطوبت لازم در سالن های پرورش قارچ دکمه ای و صدفی، گلخانه ها، کارخانه های سیگار، صنعت چوب، معادن و … کاربرد دارد.

ویژگی های مهم این دستگاه شامل موارد زیر می‌شوند :

  • مناسب جهت تامین رطوبت در صنایع مختلف 
  • رطوبت دهی بسیار بالا
  • تولید مه خنک و سبک
  • بدنه محکم و ضد زنگ 
  • امکان اتصال به سنسور رطوبت و تایمر 
  • امکان افزایش و کاهش حجم مه تولیدی

رطوبت ساز پروانه ای 10 هزارجهت تامین رطوبت و مه پاشی، سم پاشی و ضدعفونی محیط های مختلف کاربرد دارد. این محصول از موتور نیم اسب بخار صنعتی 47.5 دور در ثانیه (2850 دور در دقیقه) و پمپ قدرتمند ایرانی با برند الکتروژن بهره مند است. بدنه این رطوبت ساز از ورق های گالوانیزه با پوشش رنگ استاتیک ساخته شده، بنابراین نسبت به سایر فلزات، مقاومت و دوام بسیار بیشتری خواهد داشت.

مهپاش صنعتی مدل ۱۰۰۰۰ توانایی تامین رطوبت لازم برای سالن های مختلف اعم از گلخانه ها، سالن های پرورش قارچ، کارخانه های آجرپزی و بلوک سازی، معادن، کارخانه های سیگار و تنباکو، میوه فروشی ها و انبار میوه و … را دارد. رطوبت تولید شده از این دستگاه ضمن خنک سازی محیط به کاهش میزان گرد و غبار و رشد میوه و سبزیجات کمک شایانی خواهد کرد.

میزان هوادهی این دستگاه، 1000 متر مکعب و دبی رطوبت 40 لیتر بر ساعت است که البته مه پاشی دستگاه با استفاده از شیری که در آن تعبیه شده است، قابل تنظیم است.

 

توضیحات تکمیلی

 

مشخصات دستگاه مهپاش و رطوبت ساز صنعتی مدل ۱۰ هزار

 

موتور

تکفاز – سه فاز (بنا به سفارش خریدار)

قدرت موتور

0/5 اسب بخار

شاسی موتور

پروفیل با پوشش رنگ کامل

جنس بدنه

گالوانیزه دارای رنگ پوششی استاتیک (ضدخش و ضد رطوبت)

جوشکاری بدنه

با سیم جوش برنجی (بدون حتی 1 درصد درز)

پمپ آب

الکتروژن

پروانه رطوبت ساز

آلومینیومی

دور پروانه

2850 دور در دقیقه

سیستم کار

مکانیکی

دبی رطوبت

40 لیتر در ساعت

قدرت هوادهی

1000 مترمکعب

فضای قابل پوشش

80 الی 130 متر مکعب

دارای

خروجی آب قابل تنظیم

دارای

فشارشکن

دارای

شناور (فلوتر)

دارای

توری محافظ و ورودی هوای تازه

جنس توری

گالوانیزه با پوشش رنگ استاتیک

قابلیت اتصال به

آب شهری، تابلو برق، سنسورهای رطوبت و تایمرهای هوشمند و عقربه ای

امکان سم پاشی و استفاده از مواد ضد عفونی کننده

دارد

بالانس شده با

دستگاه های هوشمند و دیجیتالی

گارانتی

1 سال

خدمات پس از فروش

10 سال

 

قابلیت اتصال شیر آب شهری به رطوبت ساز ده هزاروجود دارد و از پمپ و شناور برای کنترل ورودی آب بهره می‌گیرد. با توجه به این که در اکثر سالن های قارچ، مرغداری ها و سالن های پرورش سایر طیور و حتی گلخانه ها از مه پاش های پروانه ای برای تنظیم رطوبت و یا خنک سازی محیط استفاده می‌شود، در مه ساز قدرتمند مدل 10000 امکان نصب سنسور رطوبت وجود دارد تا پروسه رطوبت رسانی آن به شکل دقیقی کنترل شود.

همچنین برای جلوگیری از پاشش قطرات آب یک فشارشکن در آن تعبیه شده است تا مه با کیفیت و در حد میکرون تولید کند، در این صورت از خیس شدگی اشیا و وسایل نیز جلوگیری خواهد شد.

بررسی موتور رطوبت ساز 10 هزار سالن قارچ

موتور یکی از اجزای مهم و حیاتی در رطوبت سازهای پروانه ای است. در این دستگاه مه پاش از یک موتور با کیفیت با قدرت نیم اسب بخار و سرعت چرخش 2850 دور در دقیقه استفاده شده که توانایی بالایی در تبدیل قطرات آب به مه را دارد. این موتور بنا به سفارش خریدار در دو نوع تکفاز یا سه فاز قابل ساخت است و جهت جلوگیری از آسیب دیدگی آن در اثر برخورد آب، با یک لایه از ورق گالوانیزه پوشش داده شده است.

 

شاسی فولادی و مستحکم

شاسی در دستگاه های صنعتی وظیفه حفظ استحکام و مقاومت دستگاه را بر عهده دارد. گروه صنعتی EIG برای افزایش استحکام رطوبت ساز پروانه ای 10000 از شاسی های بسیار مقاومی استفاده کرده است.

بر خلاف نمونه های مشابه، شاسی دستگاه از جنس فولاد و پوشش رنگ کامل است که استحکام و دوام بسیار بالایی را به دستگاه می‌بخشد. این شاسی فولادی علاوه بر استحکام و مقاومت مناسب در برابر ضربه، ضد زنگ نیز است.

 

علاوه بر مشخصات ذکر شده، بالانس شاسی و فن این محصول به گونه ای انجام شده است تا در هنگام کار کمترین صدا و لرزش را داشته باشد. این قابلیت ها طول عمر دستگاه را افزایش داده و موجب شده تا در طول چندین سال بدون کوچک ترین مشکلی به کار خود ادامه دهد.

بررسی جنس بدنه مه پاش  10.000

بدنه دستگاه های مه پاش باید از الیاژهای ضد زنگ و مقاومی ساخته شود. به این دلیل که این دستگاه ها همواره در معرض رطوبت بالا و خطر اکسیداسیون بدنه قرار دارند. بدنه رطوبت ساز M10000 با استفاده از گالوانیزه مرغوب ساخته شده که با پوششی از رنگ استاتیک کوره ای مقاوم سازی شده است.

چنین بدنه ای کاملا ضد زنگ و ضد خش بوده و دوام و عمر محصول را تا چندین سال افزایش خواهد داد. لازم به ذکر است که ورق های گالوانیزه دارای روکشی از فلز روی بوده و پوشش رنگ استاتیک نیز مقاومت چند برابری را به بدنه خواهد داد.

دارای پمپ آب درجه یک و ایرانی

پمپ به کار رفته در رطوبت سازهای پروانه ای وظیفه پمپاژ آب از مخزن به بخش پروانه دستگاه را بر عهده دارد و از برند مطرح الکتروژن است. الکتروژن که یک کارخانه ایرانی است، تمامی محصولات خود را طبق استاندارد های معتبر اروپایی و بین المللی تولید می‌کند بنابراین دوام و طول عمر بالایی برای این پمپ پیش بینی شده و ضمن اینکه دارای برچسب انرژی A و مصرف برق پایین است.

استفاده از پروانه آلومینیومی و ضد زنگ

پروانه این دستگاه مه پاش وظیفه پودر کردن آب پمپ شده را بر عهده دارد.کارخانه تولید کننده از پروانه های آلومینیومی در رطوبت سازهای پروانه ای استفاده نموده که به صورت دقیق و استاندارد بالانس می‌شوند.