menuordersearch
kiafarm.ir

دستگاه مرغ خردکن استیل

مشاهده سبد خرید
تومان
aparatgooglefacebooktwiteryou
فروشگاه کیافارم 09129369840 جعفری
دستگاه مرغ خردکن استیل
مدل کالا
دستگاه مرغ خردکن استیل
دستگاه مرغ خردکن استیل 1
دستگاه مرغ خردکن استیل 2
دستگاه مرغ خردکن استیل 3
دستگاه مرغ خردکن استیل 4
دستگاه مرغ خردکن استیل 5
دستگاه مرغ خردکن استیل 6
دستگاه مرغ خردکن استیل 7
دستگاه مرغ خردکن استیل 8
تصاویر بیشتر
دستگاه مرغ خردکن استیل
(1)
(0)
دستگاه مرغ خردکن استیل
وضعیت کالا : موجود
تعداد
+
_
عدد
قیمت کالا
18,500,000 تومان
دستگاه مرغ خردکن استیل

دستگاه مرغ خردکن استیل برای خرد کردن گوشت تمامی طیور مانند مرغ، بلدرچین، بوقلمون، کبک، اردک و غاز و … مناسب است. مهم ترین ویژگی های این محصول عبارتند از :

  • دارای تیغه استیل با امکان تیز شدن مجدد
  • کار با برق تکفاز 220 ولت
  • بدنه استیل ضدزنگ
  • دارای پایه های قابل تنظیم
  • دارای کاور محافظ تیغه

دستگاه مرغ خردکن نمونه ای از انواع تجهیزات مرغداری است که برای قطعه قطعه کردن لاشه پرنده های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول در خانه و مرغ فروشی ها و تمامی مکان های نیازمند مرغ تکه تکه شده قابل استفاده است. از برق تکفاز خانگی استفاده می‌کند و به دلیل استیل بودن بدنه و تیغه آن، هیچ تغییری در طعم گوشت به وجود نیاورده و از طرفی، دستگاه طول عمر بالایی نیز خواهد داشت.

بدنه و دیگر قسمت های این دستگاه در برابر آب و رطوبت کاملاً ضد زنگ بوده و تحت هیچ شرایطی با گذشت زمان دچار تغییر حالت یا واکنش نمی‌شود. امکان استفاده از این دستگاه به صورت رومیزی و در خانه یا مرغ فروشی ها وجود دارد و به کمک پایه های ضد لغزش می‌توان آن را کاملا با سطح تنظیم کرد.

 

توضیحات تکمیلی

مشخصات مرغ خردکن رومیزی

 

جنس بدنه

استیل یا گالوانیزه (بنا به انتخاب خریدار)

جنس شاسی

پروفیل

جنس تیغه

فولادی یا استیل با امکان تیز شدن مجدد (بنا به انتخاب خریدار)

نوع موتور

موتوژن

دور موتور

1400 دور در دقیقه

قدرت موتور

¾ اسب بخار

سیستم اتصال موتور

تسمه و فولی

کار با

برق 220 ولت خانگی

دارای

دکمه روشن و خاموش و چراغ وضعیت

دارای

پایه های قابل تنظیم

امکان خرد کردن

مرغ، بوقلمون، بلدرچین، اردک، غاز و

قابل استفاده در

فروشگاه های مرغ، رستوران ها، سالن های بسته بندی و

گارانتی

1 سال

خدمات پس از فروش

10 سال

 

دستگاه مرغ خردکن در تماس دائم با آب است، از این رو امکان زنگ زدگی و واکنش در آن بسیار بالا است. گروه صنعتی EIG برای جلوگیری از این مشکل از بدنه استیل در ساخت این محصول استفاده کرده که با توجه به ویژگی های ساختاری به هیچ عنوان در طولانی مدت دچار زنگ زدگی نمی‌شود.

 

 علاوه بر بدنه، سایر قسمت های این محصول از قبیل تیغه، محافظ تیغه، میله و… نیز از استیل ساخته شده که کاملا ضد زنگ خواهد بود. در صورت درخواست خریدار امکان ساخت این مرغ خرد کن از بدنه گالوانیزه نیز وجود دارد که دارای پوشش رنگ استاتیک بوده و در برابر آب و رطوبت مقاومت بالایی از خود نشان خواهد داد.

تیغه مقاوم و تیز شونده

 

در دستگاه خردکن مرغ از یک تیغه برنده از جنس فولاد یا استیل (بنا به انتخاب خریدار) استفاده خواهد شد که طول عمر بالایی داشته و از همه مهم تر قابلیت تیز شدن مجدد برای دفعات متوالی را خواهد داشت.

قاب محافظ و میله 

 

برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه خطر ساز، در فرایند طراحی و تولید یک قاب مخصوص از جنس استیل برای پوشش تیغه در نظر گرفته شده است. این قاب محافظ مانع از پرتاب احتمالی استخوان ها و یا هر گونه آسیب احتمالی به کاربر می‌شود.

دارای موتور قدرتمند 

 

موتور، یکی از مهم ترین فاکتور هایی که در تعیین کیفیت و راندمان دستگاه ها و ماشین آلات در نظر گرفته می‌شود. در دستگاه مرغ خرد کن برقی ای آی جی از موتور قدرتمند موتوژن با قدرت ¾ اسب بخار استفاده شده که با برق تک فاز 220 ولت راه اندازی می‌شود.

موتورهای موتوژن طبق استانداردهای معتبر جهانی تولید می‌شوند و جزو بهترین الکتروموتورهای شناخته شده بازار است. اتصال موتور به تیغه به کمک تسمه و فولی بوده که بر کارایی دستگاه و قدرت برندگی آن می‌افزاید.

کاربر پسند 

 

کاربر برای برای راه اندازی و استفاده از این دستگاه نیازی به تخصص یا تجربه خاصی نداشته و تنها کافیست که آن را به برق شهری متصل کرده و با استفاده از دکمه های تعبیه شده اقدام به روشن یا خاموش کردن دستگاه نماید.

محصول نام برده با الگوبرداری از نمونه های مطرح خارجی طراحی و با بهره گیری از قطعات درجه 1 تولید شده است که بدون کمترین لرزش کارکرده و به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می‌گیرد.