menuordersearch
kiafarm.ir

دستگاه جوجه کشی خانگی 96 تایی ایزی باتور 2

مشاهده سبد خرید
تومان
aparatgooglefacebooktwiteryou
فروشگاه کیافارم 09129369840 جعفری
دستگاه جوجه کشی خانگی 96 تایی ایزی باتور 2
مدل کالا
دستگاه جوجه کشی خانگی 96 تایی ایزی باتور 2
دستگاه جوجه کشی خانگی 96 تایی 1
دستگاه جوجه کشی خانگی 96 تایی 3
دستگاه جوجه کشی خانگی 96 تایی 2
دستگاه جوجه کشی خانگی 96 تایی 1
تصاویر بیشتر
دستگاه جوجه کشی خانگی 96 تایی ایزی باتور 2
(0)
(0)
دستگاه جوجه کشی خانگی 96 تایی ایزی باتور 2
وضعیت کالا : موجود
تعداد
+
_
عدد
قیمت کالا
6,100,000 تومان
دستگاه جوجه کشی خانگی 96 تایی

 

دستگاه جوجه کشی خانگی ایزی باتور 2 یکی از پرفروش ترین دستگاه های جوجه کشی خانگی ساخت ایران است. این ماشین جوجه کشی خانگی قادر است 96 عدد تخم نطفه دار مرغ را به صورت کاملاً اتوماتیک بدون نیاز به حضور کاربر جوجه کشی نماید، این محصول جوجه کشی خانگی برای استفاده در منازل و محیط های کوچک بسیار مناسب است، ایزی باتور 2 توانایی جوجه کشی از مرغ، بلدرچین، کبک، اردک، غاز، بوقلمون و… را به صورت اتوماتیک و مایقی پرندگان را به صورت حرفه ای دارا است. یعنی شما میتوانید با استفاده از این دستگاه جوجه کشی به راحتی از هر پرنده ای که بخواهید با راندمان عالی جوجه کشی نمایید. Easy Bator2 برای افرادی که هیچ دانش فنی در زمینه جوجه کشی ندارند و برای اولین بار میخواهند جوجه کشی نمایند و حتی آن دسته از افرادی که به صورت حرفه ای میخواهند جوجه کشی نمایند کاملاً مناسب است.

 

دستگاه جوجه کشی خانگی ایزی باتور 2 (96 تایی) از جمله محصولات پر فروش گروه است که دارای امکانات بسیار جالبی نیز است. این محصول به دلیل کیفیت بالا و طراحی کاملا استاندارد یکی از دستگاه های جوجه کشی خانگی است. راندمان کارکرد این دستگاه بالای 90% بوده و باعث میشود تا جوجه کشی به صورت موفق تر انجام گیرد.

از جمله این امکانات میتوانیم به سیستم جوجه کشی اتوماتیک که به کاربر این توانایی را میدهد تا بدون نیاز به هیچ دانش فنی بتواند از پرندگانی مانند مرغ، کبک، غاز، اردک، بوقلمون، بلدرچین فقط با فشردن چند دکمه ساده جوجه کشی نماید. همچنین این محصول با برق شهری راه اندازی میشود و به دلیل برخورداری از قطعات با کیفیت مصرف برق بسیار پایینی دارد.

امکان ستر هچر همزمان، بهره گیری از سیستم هوشمند تنظیم دما و رطوبت، استفاده از سنسور فوق حساس SHT، بدنه مستحکم از جنس ABS، نورگیر ضد اشعه های خورشیدی و ده ها مورد دیگر از ویژگی های این دستگاه جوجه کشی می‌باشند که در ادامه مطلب به تمامی آنها اشاره خواهیم نمود.

 

توضیحات تکمیلی

دستگاه جوجه کشی خانگی ایزی باتور 2، یک دستگاه جوجه کشی کوچک و در عین حال قدرتمند است که با استفاده از آن می‌توانید از پرندگان مختلف اهلی و زینتی با راندمان بسیار بالایی جوجه کشی کنید.
ایزی باتور 2 جزء دستگاه های جوجه کشی اتوماتیک محسوب می‌شود. با استفاده از سیستم انتخاب پرنده که در آن تعبیه شده است بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات به صورت دستی، می‌توانید از تخم های جوجه آور مرغ، کبک، بلدرچین، غاز، اردک، بوقلمون و … جوجه کشی کنید. امکان جوجه کشی از سایر پرندگان در حالت کاستوم وجود دارد.
برای افزایش دقت سنجش دما و رطوبت، در ساخت این دستگاه از سنسور SHT ساخت سوئیس استفاده شده است. این سنسور فوق حساس به دلیل دقت بسیار بالایی که دارد در انکوباتورهای انسانی به کار گرفته می‌شود و در طول عمر خود نیازی به کالیبره مجدد ندارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت دستگاه جوجه کشی

بدنه، قطعات داخلی و شانه های این ماشین جوجه کشی خانگی از ای بی اس ساخته شده اند. استفاده از ای بی اس از عوامل موثر در افزایش راندمان ایزی باتور 2 است. به همراه محصول سه شانه جوجه کشی با اندازه های مختلف برای جوجه کشی از انواع پرندگان ریز تخم، متوسط تخم و درشت تخم ارائه می‌شود.با داشتن این شانه ها دیگر نیازی به خرید شانه مناسب برای هر پرنده نیست.از این جهت هزینه های خرید و نگهداری شانه های جوجه کشی در این ماشین جوجه کشی خانگی به شدت کاهش می‌یابد.
از مهمترین قابلیت های این دستگاه جوجه کشی کوچک و خانگی، قابلیت ستر و هچر همزمان دستگاه است. این مساله باعث می‌شود که همیشه قادر باشید از تخم های جوجه آور تازه جوجه کشی کنید ؛ کافی است تخم های جدید و تازه را تاریخ زده و در کنار تخم های دیگر داخل دستگاه قرار دهید.

موتور به کار رفته در دستگاه تحت برند انحصاری EIG ساخت مالزی است. این موتور به آهستگی هرچه تمام تر فعالیت می‌کند به طوری که امکان مشاهده فعالیت آن با چشم غیرمسلح امکان پذیر نیست. این دستگاه قادر است تخم ها را به صورت پیوسته هر 4 تا 6 ساعت یک بار به طور کامل بچرخاند.
در ساخت ایزی باتور 2 از فن های دائم کار در خلا استفاده شده است. این فن ها به دلیل کارکرد در خلا، برخلاف فن های بلبرینگی طول عمر بسیار بالایی دارند و به هیچ عنوان با ادامه فعالیت نمی‌سوزند. فن به کار رفته در ایزی باتور 2 طوری طراحی شده است که در حین فعالیت خودش را هم خنک می‌کند.
دستگاه جوجه کشی خانگی 96 تایی قابلیت اتصال به برق باتری به عنوان برق اضطراری را دارد. این قابلیت حیاتی است زیرا ممکن است بر اثر قطعی برق، دما و رطوبت داخل دستگاه از مقدار مطلوب تغییر کرده و تخم های نطفه دار تلف شوند.
در دستگاه جوجه کشی Easy Bator 2 از فناوری SMD برای مونتاژ برد استفاده شده است که اختلال برد بر اثر نویز را به صورت قابل ملاحظه ای کاهش می‌دهد. نویز سایر دستگاه های الکتریکی فعالیت برد انکوباتورها را تحت تاثیر قرار داده و‌ آنها را مختل می‌کنند. این امر کاهش راندمان دستگاه را به دنبال دارد.
این محصول برای کنترل و احاطه بیشتر اپراتور به فرایند جوجه کشی از نشانگرهای دما و رطوبت و روزشمار جوجه کشی بهره می‌گیرد. با استفاده از نشانگر روزشمار جوجه کشی به راحتی می‌توانید از تعداد روزهایی که از جوجه کشی می‌گذرد باخبر شوید و تصمیمات لازم را اتخاذ کنید.

سیستم چرخش تخم ها در این ماشین جوجه کشی خانگی همانند سایر ماشین های جوجه کشی قدرتمند دنیا مانند آرکام کینگ سورو 20، 90 درجه ای است. استفاده از سیستم چرخش 90 درجه ای این تضمین را به شما می‌دهد که نطفه تخم به هیچ عنوان به پوسته نچسبیده و راندمان جوجه کشی در حد بالایی قرار داشته باشد.

ایزی باتور 2 با استفاده از سیستم کنترل کیفی چندمرحله ای ساخته می‌شود. کنترل کیفی این محصول از بدو ورود قطعات به کارخانه آغاز شده و تا مرحله بسته بندی ادامه پیدا می‌کند. دستگاه دارای کد 9 رقمی منحصر به فرد است که با استفاده از آن کارخانه سازنده کلیه اطلاعات مربوط به دستگاه را در دیتابیس ذخیره کرده و در مواقع لزوم مانند خرابی دستگاه برای ارائه خدمات پس از فروش از آن استفاده می‌کند.
بسته بندی این دستگاه به صورت کاملا حرفه ای است و با استفاده از کارتون 5 لایه همراه با سلفون انجام می‌پذیرد. این شیوه بسته بندی حرفه ای کاملا ضد ضربه و ضد آب است و دستگاه به صورت کاملا سالم به دست شما مصرف کننده گرامی می‌رسد. در داخل بسته بندی علاوه بر دستگاه، کنترلر، شانه ها، دفترچه راهنمای دستگاه و دفترچه راهنمای جامع جوجه کشی قرار داده شده است.

 

در بسته بندی دستگاه جوجه کشی خانگی ۹۶ تایی معرفی شده اقلام زیر موجود است :

  1. دستگاه جوجه کشی خانگی ۹۶ تایی
  2. شانه‌های مخصوص در سه سایز مختلف برای انواع پرندگان ریز تخم، متوسط تخم و درشت تخم
  3. ظرف مخصوص برای تامین رطوبت مورد نیاز دوران جوجه کشی
  4. کارت گارانتی
  5. راک جوجه‌کشی
  6. راهنمای جوجه کشی
  7. نطفه سنج
  8. سبد هچ
  9. آداپتور اتصال به برق
  10. ۴عدد پلاگ هوا
  11. انبر اتصال به باتری ماشین در شرایط نبود برق

ظرفیت دستگاه جوجه کشی خانگی ۹۶ تایی

نوع پرنده

ظرفیت

تخم مرغ نطفه دار

۹۶عدد

تخم بلدرچین نطفه دار

۲۴۰عدد

تخم کبک نطفه دار

۹۶عدد

تخم بوقلمون نطفه دار

۴۰عدد

تخم غاز نطفه دار

۴۰عدد

تخم اردک نطفه دار

۴۰عدد

تخم اردک مسکویی نطفه دار

۴۰عدد

تخم قرقاول نطفه دار

۹۶عدد

تخم طاووس نطفه دار

۹۶عدد

تخم فنچ نطفه دار

۲۴۰عدد

تخم قناری نطفه دار

۲۴۰عدد

تخم کاسکو نطفه دار

۲۴۰عدد

تخم عروس هلندی نطفه دار

۲۴۰عدد

تخم کبوتر نطفه دار

۲۴۰عدد

تخم قوی سیاه نطفه دار

۳۶عدد

تخم فلامینگو نطفه دار

۳۶عدد

تخم لک لک نطفه دار

۳۶عدد

سیستم جوجه کشی اتوماتیک

 

به جهت راحتی کاربر در استفاده از دستگاه جوجه کشی خانگی 96 تایی سیستم جوجه کشی اتوماتیک در این محصول تعبیه شده است که خریدار میتواند به راحتی از پرندگان بلدرچین، کبک، اردک، غاز، بوقلمون بدون نیاز به هیچ دانشی جوجه کشی نماید.

سیستم اتوماتیک در اصل برای افرادی طراحی شده است که قبلاً عملیات جوجه کشی را انجام نداده اند و در صورتی که بخواهند از پرندگان مذکور جوجه کشی نمایند فقط کافی است تا از لیست پرندگان، نوع پرنده مورد نظر برای جوجه کشی را انتخاب نمایند.

در این حالت پس از انتخاب کاربر، دستگاه به صورت اتوماتیک میزان دما، رطوبت، چرخش، ستر، هچر و هر آنچه که برای جوجه کشی از آن پرنده مورد نیاز است را به صورت اتوماتیک تنظیم مینماید.

بدنه مقاوم و استاندارد

 

 

بدنه دستگاه جوجه کشی خانگی ایزی باتور باتور 2 از جنس ABS است. این بدنه در مقابل ضربه مقاومت بسیاری داشته و به صورت ساده دچار شکستگی نمیشود. بدنه باکیفیت این محصول باعث شده است تا دستگاه جوجه کشی خانگی 96 تایی به عنوان یک محصول با کیفیت شناخته شود. در نظر داشته باشید ABS در مقابل آب و رطوبت کاملا مقاوم بوده و همانند آهن دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نمیشود. عایق بندی این جنس از بدنه باعث میشود تا راندمان جوجه کشی به صورت چشمگیری افزایش پیدا کند.

سیستم جوجه کشی پیشرفته

 

همانطور که در بالا ذکر شد در دستگاه جوجه کشی حرفه ای خانگی نود و شش تایی سیستم جوجه کشی اتوماتیک وجود دارد و در مقابل برای افراد حرفه ای در زمینه جوجه کشی نیز سیستم پیشرفته تعبیه شده است.

این سیستم جوجه کشی برای مواقعی که میخواهید از یک پرنده خاص جوجه کشی نمایید کاربرد دارد در این صورت شما میتوانید میزان دما، رطوبت، چرخش، مدت زمان ستر، مدت زمان هچر و… را به راحتی در دستگاه وارد نمایید و بدین صورت از هر پرنده یا خزنده ی تخم گذاری جوجه نمایید.

ایمنی محصول

 

در ساخت دستگاه جوجه کشی خانگی Easy Bator 2 ایمنی یکی از موارد بسیار جدی تلقی میگردد به همین دلیل در ساخت این محصول برق 220 ولت شهری را قبل از ورود به دستگاه تبدیل به برق 12 ولت ACشده است

برای اینکار برق شهری قبل از ورود به دستگاه از یک شارژر لپ تاپی عبور میکند که به طور کامل نوسانات و امکان برق گرفتگی را به صفر میرساند.

همچنین در داخل دستگاه نیز برای جلوگیری از سوختگی موتور یک کانورتر به محصول متصل شده است که در هنگام نوسانات خود سوخته و مانع سوختگی موتور میشود.

سنسور پیشرفته

 

از آنجایی که سنسور یکی از مواردی است که به طور مستقیم بر روی راندمان جوجه کشی تاثیر دارد EIG در ماشین جوجه کشی خانگی خود از حسگر معروف SHT ساخت شرکت سوئیسی SENSIRION استفاده کرده است.

سنسور مذکور به صورت همزمان قادر است میزان دما و رطوبت را مورد سنجش قرار داده و گزارش نماید. حسگر SHT بر خلاف دیگر حسگرها شما را از بابت کالیبراسیون بی نیاز میگرداند و دیگر نیازی نیست که بعد از چند دوره جوجه کشی به نمایندگان پس از فروش مراجعه نمایید تا سنسور دستگاهتان را کالیبره نمایند.

سیستم ستر هچر همزمان

 

ستر هچر همزمان برای افرادی طراحی شده است که در روستا ها و یا مکان هایی زندگی میکنند که پرندگان به صورت روزانه تخم گذاری مینمایند که در این صورت افراد میبایست تخم های نطفه دار را روزانه داخل دستگاه قرار دهند و از آنها جوجه کشی نمایند

برای این دسته از افراد ایزی باتور 2 بهترین انتخاب است چراکه میتوانند هر روز تخم های جدید را درون دستگاه قرار دهند و از آنها جوجه کشی نمایند.

به معنی دیگر دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 2 به این صورت طراحی شده است که شما بتوانید تخم های نطفه دار تازه را هر روز درون دستگاه قرار داده و جوجه کشی نمایید. به طور مثال شما میتوانید امروز 10 عدد تخم نطفه دار، فردا 8 عدد و به همین منوال هر روز تعدادی تخم را درون دستگاه قرار دهید و در زمان هچر آنها را به قسمت هچر انتقال دهید.

شانه های مخصوص

 

همانطور که میدانید همراه با دستگاه عموماً یک نوع شانه برای جوجه کشی از یک نوع پرنده ارائه میشود اما شما میتوانید با خرید دستگاه جوجه کشی خانگی ایزی باتور دو به راحتی شانه های مخصوص را دریافت نمایید که با استفاده از آنها میتوانید از هر نوع پرنده ای که بخواهید جوجه کشی نمایید.

شانه های ارائه شده در کنار دستگاه ایزی باتور 2 به این صورت است که سه نوع شانه همراه دستگاه در جعبه وجود دارد

شانه های کوچک مخصوص پرنده هایی طراحی شده است که تخم های نطفه دار آنها کوچک میباشند همانند بلدرچین

شانه های بزرگ مخصوص پرنده هایی است که تخم های نطفه دار درشت دارند مانند اردک، بوقلمون، غاز و

شانه های نرمال نیز برای پرنده هایی است که از تخم هایی با اندازه نرمال برخوردارند مانند مرغ، کبک و

امکان اتصال به برق اضطراری

اکثراً در مواقعی که قطعی برق رخ میدهد تخم ها درون دستگاه خراب میشوند به همین دلیل گروه صنعتی  بر خلاف دیگر دستگاه های جوجه کشی خانگی در ایزی باتور نود و شش عددی از امکان اتصال به برق اضطراری بهره برده است.

کاربر با استفاده از این قابلیت دستگاه میتواند به راحتی در مواقع قطعی برق از باطری ماشین، موتور یا هر باطری 12 ولت دیگری به جهت تامین برق دستگاه استفاده نماید.