menuordersearch
kiafarm.ir

اسلایسر پنوماتیک استیل

مشاهده سبد خرید
تومان
aparatgooglefacebooktwiteryou
فروشگاه کیافارم 09129369840 جعفری
اسلایسر پنوماتیک استیل
مدل کالا
اسلایسر پنوماتیک استیل
تصاویر بیشتر
اسلایسر پنوماتیک استیل
(0)
(0)
اسلایسر پنوماتیک استیل
وضعیت کالا : موجود
تعداد
+
_
عدد
قیمت کالا
19,000,000 تومان
اسلایسر پنوماتیک استیل

اسلایسر پنوماتیک استیل

18,000,000 تومان 19,000,000 تومان

Top of Form

  • اسلایسر پنوماتیک یا بادی با بدنه استیل
  • مجهز به تیغه ی استیل برنده
  • قابل سفارش به دو صورت 6 میل و 8 میل
  • قابلیت برش تمام میوه های نرم و سفت
  • قابل اتصال به پمپ باد

اسلایسر های پنوماتیک ای آی جی قادرند بدون صرف کمترین انرژی و بدون نیاز به برق، میوه ها را در ابعاد مساوی به طور کامل اسلایس نمایید. این دستگاه دارای تیغه های استیل و برنده بوده و هر نوع میوه هسته گیری شده یا را به راحتی اسلایس می‌نماید.

این تیغه های برنده در دو نوع فاصله 6 میلیمتری و با فاصله 8 میلیمتری تولید می‌شوند و شما با خرید هر یک از این محصولات، می‌توانید ورقه های میوه صاف و یک دست با قطر برابر تولید نمایید. این ورقه های میوه اسلایس شده، برای تولید میوه خشک کاربرد فراوانی دارند.

 

توضیحات تکمیلی

جدول مشخصات کلی اسلایسر پنوماتیک

 

جنس بدنه اسلایسر پنوماتیک

استیل

جنس تیغه ها

استیل

فاصله میان تیغه ها

6 میل یا 8 میل (بنا به سفارش)

شیلنگ اتصال به پمپ باد

دارد

قابلیت اتصال به پمپ باد

دارد

پمپ باد

ندارد. دستگاه بدون پمپ باد ارسال می‌گردد

ضمانت نامه

12 ماه

خدمات پس از فروش

10 سال

جنس بدنه و تیغه های اسلایسر بادی

اسلایسر پنوماتیک ای آی جی، از ورق استیل ساخته شده است. این دستگاه دارای تیغه های برنده استیل بوده که قابلیت تیز شدن دارند. استفاده از استیل در ساخت بدنه و تیغه های این دستگاه سبب شده تا شما به راحتی بتوانید آن را پس از هربار مصرف شستشو دهید.

 

 

دقت داشته باشید که شما می‌توانید قبل از خرید اسلایسر، فاصله میان تیغه های دستگاه را انتخاب نمایید. این دستگاه با دو نوع تیغه استیل با فاصله 6 میلیمتری و تیغه استیل با فاصله 8 میلیمتری امکان تولید دارد و بسته به درخواست شما، برایتان ارسال خواهد شد.

نحوه استفاده از اسلایسر پنوماتیک

برای استفاده از اسلایسر پوماتیک ای آی جی، نیاز است تا دستگاه را به پمپ باد متصل نمایید. سپس میوه هایی که به صورت دستی یا با دستگاه هسته گیر، هسته گیری شده را به دقت در پشت تیغه های دستگاه و در محل خصوص قرار دهید. حال تنها با فشاری آرام بر روی پدال اسلایسر، تیغه ها با سرعت بالا، میوه را به اسلایس های کاملا مساوی تقسیم می‌نمایند.

 

دقت داشته باشید که قدرت این دستگاه بسیار بالا بوده به راحتی هرچه تمام تر قادر است میوه های بسیار سخت و نرم را به اسلایس میوه با ضخامت برابر تبدیل سازد.

برای استفاده از این دستگاه کافی است یک عدد پمپ باد تهیه نمایید.اسلایسر پنوماتیک بدون نیاز به برق کار کرده و از این رو استفاده از آن، هزینه های جانبی در پی نخواهد داشت.

با کمک اسلایسر پنوماتیک، چه میوه هایی را میتوان اسلایس نمود؟

با کمک این دستگاه اسلایسر پنوماتیکی، تمام میوه ها و صیفی جات نرم و سفت، به غیر از پیاز اسلایس می‌شوند:

  • اسلایس کردن سیب
  • گوجه
  • آلو
  • پرتقال
  • گلابی
  • موز
  • هویچ
  • کدو
  • سیب زمینی و

تنها کافی است میوه های بدون هسته را درون این اسلایسر قرار داده تا با بالاترین سرعت، به اسلایس هایی هم اندازه و کاملا صاف، تبدیل شوند.

قابلیت اسلایس کردن میوه های کاملا نرم

اسلایس کردن میوه های نرم و پلاسیده با کمک چاقو امکان پذیر نیست. بلافاصله پس از وارد کردن فشار چاقو به این میوه، له شده و غیر قابل استفاده خواهد بود. جالب است بدانید که اسلایسر پنوماتیک EIG، قادر است تا سرعت بالا و بدون کوچکترین آسیب به بافت میوه نرم، آن را اسلایس نماید.

 

تیغه های برنده دستگاه، به نحوی طراحی شده اند که از وارد آمدن فشار به بافت میوه جلوگیری گردد. شکل تیغه سبب می‌شود سریعا پوست میوه بریده شده و سپس میوه به اندازه های مساوی اسلایس گردد.