menuordersearch
kiafarm.ir

اسلایسر دستی استیل

مشاهده سبد خرید
تومان
aparatgooglefacebooktwiteryou
فروشگاه کیافارم 09129369840 جعفری
اسلایسر دستی استیل
مدل کالا
اسلایسر دستی استیل
اسلایسر دستی استیل 1
اسلایسر دستی استیل 2
اسلایسر دستی استیل 3
اسلایسر دستی استیل 4
اسلایسر دستی استیل 5
اسلایسر دستی استیل 6
اسلایسر دستی استیل 7
اسلایسر دستی استیل 8
تصاویر بیشتر
اسلایسر دستی استیل
(0)
(0)
اسلایسر دستی استیل
وضعیت کالا : موجود
تعداد
+
_
عدد
قیمت کالا
7,500,000 تومان
اسلایسر دستی استیل

اسلایسر دستی استیل

6,000,000 تومان 7,500,000 تومان

Top of Form

  • اسلایسر دستی تمام استیل
  • مجهز به تیغه های استیل بُرّنده
  • قابل سفارش با برش های 4 میل یا 6 میل
  • قابل شستشو و بهداشتی
  • قابلیت اتصال به میز
  • گارانتی 12 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله
  • مخصوص میوه های نرم

Bottom of Form

 

اگر قصد خشک کردن میوه در خانه یا کارگاه دارید، خرید اسلایسر دستی استیل برای شما ضروری خواهد بود. استفاده از اسلایسر های دستی سبب می‌شود تا قطعات میوه به صورت کاملا یک اندازه و یک دست خرد شده و محصول تولیدی نهایی کیفیت بسیار بالایی داشته باشد.

 

 

در صورتی که از چاقو برای خرد کردن میوه استفاده نمایید، به سختی می‌توانید میوه ها را در ابعاد مساوی برش دهید در حالی ک با کمک یک اسلایسر دستی استیل، این کار به راحتی هرچه تمام تر صورت می‌پذیرد. از مزیت های دیگر استفاده از اسلایسر های ای آی جی، میتوان به بالا بردن سرعت عمل کار اسلایس کردن میوه ها اشاره نمود. این دستگاه با سرعت بسیار بالایی میوه را بریده و بسته به سرعت اپراتور، در هر ساعت قادر است مقدار بسیار بالایی میوه را اسلایس نماید.

 

توضیحات تکمیلی

جدول مشخصات کلی اسلایسر دستی استیل

 

جنس بدنه دستگاه

استیل

جنس تیغه های اسلایسر

استیل

کاربرد

اسلایس کردن تمام میوه های نرم و سفت

سایز اسلایس میوه ها

قابل سفارش در دو سایز 4 میل و 6 میل

قابلیت نصب بر روی میز

دارد

ضمانت نامه دستگاه

12 ماه

خدمات پس از فروش

10 سال

بررسی جنس بدنه و تیغه ها

اسلایسر دستی کارخانه eig، تماما از جنس استیل مقاوم ساخته شده است. بدنه و تیغه های دستگاه استیل بوده در برابر ضربه و رطوبت مقاوم می‌باشند. این امر نیز سبب افزایش طول عمر دستگاه شده و کیفیت آن را بالا برده است.

 

علاوه بر آن، تیغه های استیل محصول نیز قابلیت تیز شوندگی دارند. معمولا پس از مدت زمان طولانی استفاده از این دستگاه، تیغه های آن ممکن است اندکی کند شود. استفاده از استیل سبب شده است تا شما به راحتی بتوانید این تیغه ها را مجددا تیز و برنده نمایید.

نحوه کار با اسلایسر دستی استیل

 

اسلایسر دستی استیل کارخانه ای آی جی، کارکرد بسیار آسانی دارد. این دستگاه نیاز به قطعات جانبی نداشته و بدون نیاز به پمپ باد یا برق، کار اسلایس کردن میوه ها را انجا می‌دهد. پس از قرار دادن میوه های بدون هسته در جایگاه مخصوص میوه، تنها با وارد کردن فشار اندکی به دستگیره دستگاه، میوه به ورقه های کوچک 4 یا 6 میلیمتری تقسیم می‌شود.

قابلیت ورقه کردن انواع میوه های نرم و سفت

تیغه های این دستگاه به شکلی طراحی شده اند که به راحتی هرچه تمام تر، قادرند تمامی صیفی جات و میوه های نرم و سخت مانند گوجه فرنگی، فلفل دلمه، سیب، آلو، زردآلو، هلو و شلیل، سیب زمینی، توت فرنگی، پرتقال و … را اسلایس نمایند.

 

طراحی تیغه های اسلایسر دستی به گونه ای است که در ابتدا پوست میوه را برش داده تا از وارد آمدن فشار بیش از حد به میوه و له شدگی آنکاملا جولو گیری گردد. این نوع طراحی نیز، امکان اسلایس نمودن میوه های آبدار و بسیار نرم را فراهم نموده است.

قیمت اسلایسر دستی استیل

بسته به نوع انتخاب اسلایسر 4 میل یا 6 میل، قیمت دستگاه نیز می‌تواند متفاوت باشد. اما در صورتی که میخواهید اسلایسر ارزان قیمتی را خرید نمایید، اسلایسر دستی استیل به شما توصیه می‌گردد. این دستگاه ها به صورت پنوماتیکی نیز عرضه می‌شود که طبیعتا قیمت اسلایسر پنوماتیک، بالاتر از اسلایسر دستی ساده است.